onsdag den 6. november 2013

Bogforum

På fredag står den på rejse til DK, en af grundende til den lille Danmarkstur er Bogforum. Jeg var sidste år grøn af misundelse - over alle dem der deltog, og svor at jeg ville afsted i år. Så mig og min søster Sidsel aftalte, at i 2013 skulle det altså være. En stor tyk (men fin) mave var dog ved at vælte planerne, heldigvis er graviditeten helt normal, og jeg kan kan lige nå at flyve til DK, deltage i bogforum og se familien inden jeg når 36+0, og jeg ikke må flyve mere. 

Mig og Sidsel tager derind lørdag. Mit program har 42 punkter - hvilke jo er fuldstændig urealistisk - og jeg er ikke i tvivl om, at min søsters program har ligeså mange (hvis ikke flere..) punkter. Men planen er, at vi under køreturen til Bellacentret skal pejle os lidt mere ind på hvad der er vigtigst, og så prøve ikke at være for låste i vore valg, så der også er plads til lidt spontanitet. 

Jeg glæder mig bare til at nyde hele bog-ånden og bruge en hel dag i bøgernes verden. 

4 kommentarer:

  1. eeeej, er I søskende??? Guuud det anede jeg ikke :D:D Sjovt!

    SvarSlet
    Svar
    1. haha... ja, bøger er en af vores mange fælles interesser!

      Slet
  2. Åh jeg glæder mig virkelig også til bogforum; jeg skal derud om fredagen! Det bliver fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første gang at jeg skal opleve det. Glæder mig virkelig også meget!

      Slet